Ahoj,

nevim, jestli Vam to pomuze, ale kdysi jsem taky resil problem letni vs. zimni cas (nesouviselo to s Pythonem) a zjistim jsem, ze Windows maji u souboru naspany jeden cas (ted uz nevim presne ktery, zaviselo to hodne na tom, jestli bylo zatrzeno "Automaticky posunout hodiny pri prechodu na letni cas a zpet"), ale zobrazuji jiny. Takze napr. ve skutecnosti je u souboru zaznamenano 1.1.2008 12:23:45 ale Windows (v pruzkukniku, ve vlastnostech souboru, ....) zobrazi 1.1.2008 13:23:45.
Ted tezko rict jaky cas dostanes, kdyz pouzijes Pythonovske funkce.

Doporucuju zrusit to automaticke posouvani casu a zkusit to znovu.

Mozna je to mimo misu, ale za zkousku to stoji.

Tomas