Taky nee. Zkus si prolézt na wiki od python.org. dokumentaci v jazycích jako Francooiuština, japonština, němčina, bulharština, a co já vím ještě a zjistíš, že jsme také, v jistém slova smyslu, "dokumentační velmoc". Vím, určitě tam nejsou všechny překlady od všech, ale stejně, určitou vypovídací hodnotu to má.

Jo a neptej se, kde to přesně je, to už nevím, jen si pamatuji, jak mně to asi před rokem udivilo ;-)

--
geon
Pavel Kosina