import resource
resource.setrlimit(resource.RLIMIT_AS, (20000000, 20000000))

hm resource modul som nepoznal, mozno by to slo vyriesit nejak takto. Osobne ale radsej pouzijem eval a exec iba tam, kde ma bezpecnost az tak nepali. Mam ich sice rad, ale urcite to nie je laska bez hranic.

btw. Váš příklad mi nefungoval, asi tam bylo moc nul. Prej to nejde
zkonvertovat na integer. Nebo máte 64-bit procesor?

hej mam 64bit procesor. Ale ako som pisal, neviem kolko nul to este zozerie a skusat to nebudem (zase by mi to pozabijalo vsetko mozne :-D )

Ten resource modul ale urcite niekedy vyskusam, ked budem mat viac casu, ze ci to pomoze aj v takychto situaciach.

Jan Janech