Lidí není tolik, to je pravda. Podle mě je to taky tím, že když už se někdo dostane k Pythonu, tak to není úplná "programátorská lama" (většinou) a neptá se na každou blbost, ale pokládá dotaz když už vážně neví.

Když jsem ještě programoval v PHP odebíral jsem dvě české PHP konference a polovina odpovědí na dotazy bylo typu: "to už se tu řešilo, projdi konferu" nebo "co takhle vyzkoušet strejdu Googla", atd. Tam skutečně velmi často padaly dotazy naprosto nesmyslně a skutečně začátečnické, že si stačilo přečíst dokumentaci dané funkce na php.net.

TB