Ahoj,

mrkni na https://github.com/marrow/marrow.mailer
Původní myšlenka toho projektu je trochu někde jinde, ale myslím, že by se z toho dalo ledacos využít.

T.

Dne 26.7.2011 17:40, "Ing. Vladislav Ludík" napsal(a):
Zdravím všechny znalé pythonu.

Může mi někdo poradit s dekódováním hlaviček emailů ?

Jde o toto:

Ve složce /var/mail/ na linuxu přicházející emaily potřebuju elegantně zdekódovat.
Co se týká vlastních zpráv, nemám problém:

def ebox(inbox):
   'Zpracuje email inbox'
     fp = open(inbox, 'rb')
   mbox = mailbox.UnixMailbox(fp, email.message_from_file)

   for msg in mbox:
       for part in msg.walk():
           if part.get_content_maintype() == 'text':
               data = part.get_payload(decode=True)
               # zpracuju data

Problém mám jen s hlavičkama. Když použiju například
headers = Parser().parse(fp)
tak ten ve výsledku dává při více zprávách za sebou vždy první nalezený objekt, ale další už ne:

   print 'To: %s' % headers['to']
   print 'From: %s' % headers['from']
   print 'Subject: %s' % headers['subject']

Můj dotaz tedy je: jak skloubit jednoduše obě funkce?
Složitě to umím.

Děkuji za váš čas.

Zdraví V.L.