To už může rovnou dělat v Zope.

pokud si stáhne jednoduchy pythonní http server, tak si ho upraví k obrazu svému,včetně vyzvedávání a parsování cizích stránek.

----- Původní zpráva ----- Od: "Vlastimil Slinták" <vasco....@gmail.com>
já bych naopak Django doporučil. Přijde mi, že spoustu věcí vyřeší za vás, vývoj v něm je relativně rychlý a dokumentace je vynikající. Navíc existuje na internetu spousta dalších návodů, snippetů, apod. Troufám si říci, že po přečtení tutoriálu jste schopen začít psát jednoduché projekty. A podle zadání bych řekl, že to jednoduché bude. Nejspíš se nebude muset použít ani databáze, nejspíš bude stačit jeden „view” s formulářem a druhý na prezentaci výsledků. Pokud bych to chtěl následně rozšířit, přidám nějaký „model” na ukládání výsledků, ...