Školní úkol :)

Dne 20.3.2012 22:02, zu1234 napsal(a):
Jsem jen zvědavý: to je nějaký školní úkol,
nebo to má nějaké reálné použití?
:-)

Dne 20.3.2012 21:58, Jakub Vojáček napsal(a):

Dne 20.3.2012 20:49, Michal Molhanec napsal(a):
To moc nechápu. Pokud PNG parsuješ, tj. čteš, tak neodečítáš, ale naopak zpátky přičítáš. Jinak je to ale klasická osmibitová bezznaménková aritmetika, tj. modulo 256, to máš IMHO správně.
Modulo 256 bylo správně, ale v tom odčítání byla chyba. Chyba byla v
tom, že jsem PNG filtroval místo abych ho rozfiltroval. Takže stačilo
všude změnit - na + a vše fungovalo.

Příklad už je vyřešen, děkuji za Vaši radu!

S pozdravem,

Jakub Vojáček