Python je jazyk, wxpython, pyqt atd. jsou knihovny. Můžeš používat víc knihoven
dohromady. Ale je nerozumné míchat knihovny, které dělají to samé, takže se
budeš muset rozhodnout mezi qt, wx a tak. Ale furt to bude běžet v Pythonu.

Píšeš, že chceš "normální" okénkovou aplikaci. Tj. žádný print nebo input. Tak
se podíváš na tutoriál gui knihovny a najednou ti vadí, že tam žádný print ani
input není? :)

Petr Messner