Pripadne ak sa ti nechce investovať, máme knihovničku! https://github.com/pyvec/bookshelf

On 15.04.2016 17:27, Ondrej Beranek wrote:
Dobrý den vespolek,
překlad se tu řešil je na cznic ke stažení. za 400 ke koupi
elektronicky http://knihy.nic.cz/
rozhodně je to skvělá kniha.

Dne 15. dubna 2016 17:20 Michal Vyskocil <michal.vysko...@gmail.com <mailto:michal.vysko...@gmail.com>> napsal(a):

    Na dive into python 3 jsem svého času napsal recenzi,
    http://www.abclinuxu.cz/clanky/recenze-knihy-ponorme-se-do-pythonu-3

    Rozhodně můžu doporučit, myslím, že pro začátečníka je velmi
    vhodná. S druhou knihou zkušenosti bohužel nemám.

    Mimochodem, neřešil se kdysi dávno překlad této knihy tady na
    mailinglistu?

    Dne 15. 4. 2016 5:05 PM napsal uživatel "Libor Jelínek"