Zdravíčko!

Chci proniknout do tajů pythonu, nejdřív spíš po stránce jazyka samotnýho, pak
možná vývoje aplikací nad pygtk (příp. jiný "běžný" toolkit, na tom už tolik
nesejde).

Mam zkušenosti s Javou, C/C++, Pascalem/Delphi, Bashem a principy objektového
programování chápu dobře, jde mi jen o pochopení specifik pythonu, vyvíjet budu
v Linuxu a FreeBSD.

Co byste mi doporučili za literatutu, případně weby? Google toho zná spoustu,
ale neřeke mi žádný zkušenosti...

díky,

-miky

--
Jakub Fišer AKA m...@mikymaus.org
ICQ: I don't see kyou - http://icq.xmpp.cz/

Vyhýbejte se, prosím, přílohám typu Word nebo PowerPoint:

Please avoid sending me Word, PowerPoint, etc. attachments:
http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html