On Thursday, October 26, 2017 at 1:27:08 PM UTC+2, tjc.co...@gmail.com wrote:

> Ik heb een  MSI RX 550 Aero ITX 2GB, is niet On-Board of zo.
> Welke mag ik aanschaffen? Welke is een goede voorbeeld? Ik heb ook een Ryzen
> processor dus moet een externe videokaart gebruiken.
>
> Ook heb ik mijn bios instellingen aangepast, daarna leek het te gaan
> installeren, daarna start Qubes niet op.
>
> Wat is het advies?
> Welke Grafischekaart werkt?

Hm, een rx 550 is wat te nieuw voor de kernel die wordt gebruikt door de
installer, wordt pas ondersteund vanaf 4.11. Om te installeren zul je dus even
een andere kaart erin moeten stoppen, liefst al een wat oudere; daarna kun je
gewoon (met de guide) zelf een 4.12-gebaseerde kernel maken met ondersteuning.