Pak Zul,
  Gagasan Pak Zul mengenai UISIM tu lamo ambo
simpan-simpan di kapalo. Dan ambo inok-inokkan juo.
Nan taraso di ambo kini iolah: Gagasan tu sesuatu nan
sangat indah, dan bukan tidak mungkin direalisasikan.
Masalahnyo barangkali masalah ukatu, masalah kesiapan
mental untuak itu, masalah sia nan amuah turun
mangalangkan seluruh diri dan paratiannyo ka
parealisasian gagasan tu. Nan jaleh, inyo ndak mungkin
karajo tasambia, sambia manggiloi sikola nan lah ado
ko. Musti ado urang nan bajibaku untuak itu. Pokoknyo,
pokok. Kan lah awak caliak juo dengan gagasan-gagasan
sarupo di banyak tampaek di Sumbar ko. Nan dakek ka
awak tu mah nan di Bangkaweh tu. Juo di Padang Japang,
di Padang Panjang, di Simabua, di Kinali, Simpang
Ampek, Pasaman. di Padang Lua dulu, Darul Hikmah
namonyo. Banyak. Dan ambo sandiri wakatu di Padang
dulu lah pernah pulo sato mampelopori sebuah Univ
Islam Mohd Natsir. A jadinyo: centang parenang. Sabab
urang cuma mau sakadar namonyo tercantum. Sato karajo,
tunggu dulu. Aden sibuk. Aden tasasak jo gabah den.
  Apo lai, awak di Parabek ko baru ka bangun. Nama nan
ka didahulukan. Nan iko atau nan itu. Dan lagi untuk
sebuah universitas perlu tanah nan luas, puluhan kalau
tidak akan ratusan hektar. Namun, Pak Zul, itu bukan
mimpi buruk. Telusuri lah terus. Siapo tahu, Allah
mendatangkan ma'unah dan hidayah-Nyo. Mungkin untuak
kini bapikia Sumbar atau Minang lebih bagus. Misalnyo,
gagasan ko marupokan gagasan seluruh madrasah nan ado
di Sumbar, seperti nan pertemuannyo nan diadokan di
Padang Japang tu.
  Wassalam, MN

=== message truncated ===