ondeh mak Ridwan , kan lah urang lamo pulo di palanta
awak ko mah , duduak lah katangah saketek mak .

jadi taringek ambo ,yo mak Ridwan ko, pas setahun yg
lalu awak pernah duduak basamo di hotel wisata ,dekat
bundaran HI - jakarta, mahotakan Minang Incorporated ,
mimpi awak basamo , yo mak barijambek
( menantu bung hatta), mak Darul, Ronald dan  tim-9,
bundo, mak bandaro, da miko, mak Ismal ( lai ka
Indonesia baliak nyo kini ko , dari perantauan nyo di
Canada ? ), Iraf dan gang rang mudonyo , mak SBN ,dan
banyak dunsanak2 yg lain nyo , nan ambo lah indak
taringek lai..

kumaha nya ayeuna MI teh ?

mangga atuh Mang Ridwan, ditunggu ide2 dan konsep2
bernasnya.

wassalam

Hendra M
pulau gaduang