Sent: Tuesday, March 16, 2004 11:24 PM
Subject: Re: [EMAIL PROTECTED] Re: Allah SWT tahu anda juga koruptor

Assalamualaikum w.w.

Mamak Mangkuto (Zulharbi), indak usah dilawan orang iko mak... hanyo akan maabihkan wakatu mamak sajo. Urang ko bukankan urang Islam. Ambo pun alah acok mambaco fitnaahnyo di barbagai milis dan fordis antaro beda agamo. Awak jalehkan baa bana Al-quran ka inyo, inyo indak akan kamanarimo bagai tu doh.

Sabananyo model ikolah taktik sabahagian dari urang non muslim tarutamo nasrani barbar (maminjam kecek mereka) nan ka manggaduah jo manjarumuskan awak. Inyo pakai kadang-kadang namo IDnyo Islam sudah tu inyo ambiak sakarek-karek ayat ayat dari Alquran dan inyo pabaliak-baliakan tafsirnyo. Sabagai gambaran sakatek bagi mamak, nan malakukan iko adaloh pamuko-pamuko agamo mereka saroman Pendeta-pendeta atau kalau indak urang lulusan dari Theologi. Inyo iko manggaleh mah mak. Sabab pariuk nasi mereka tagantuang dari siko, samakin banyak tadayo urang dek inyo samakin tinggi fulusnyo nan dapek dek inyo, ditambah juo alasan nan saroman di tulih di alquran indak sanang mereka sabalum Islam ko karam. Kalau urang non muslim nan biaso sajo, mereka indak akan bisa manulih bantuak iko, karano mereka indak akan mapu bagai doh, untuak Alkitab inyo sendiri merekapun indak tau. Ambopun alah acok bacakak jo mereka-mereka via email, bisa awak bedakan antaro ma nan non musl im biaso jo ma nan urang non muslim "pancingkaraui urang".

Tapi kadang-kadang ado juo dari urang nan indak picayo Tuhan. Mungkin iko pun alah banyak juo dunsanak awak di RN nan alah tau :-).

Namun baitu, efek positif nan bisa awak ambiak dari kasus bantuak iko, bahaso awak umaik Islam harus basatu dan samakin rajin baraja baik untuak baraja dunia maupun untuak akhirat. Sebab mereka samakin cangih dan semakin marajalela. Jadi antaro awak sasamo Islam usah pulo basitegang urek lihia ma nan hebat ma nan bana. Kondisi mangkon nan di harokkan mereka untuak manohok awak.

Wassalam,

Indra Junaidi Z.

Maaf ikua imel ambo sangajo indak ambo karek...

Zulharbi S <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Bung,
Saya bukan orang kantoran dan saya pergunakan kertas-kertas bekas untuk
menulis dan alhamdulillah semua masih dalam koridor halal.
Anda muncul lagi ??? kemana anda selama ini kok diam atau tidur kali ya?
Kalau begitu Anda juga termasuk koruptor dengan janji anda dan juga
mengorupsi ayat-ayat Al-Qur'an sepotong-sepotong?
Tapi saya belum tahu siapa anda? mungkin ini dia yang namanya koruptor
tulen, sembunyi dibalik hilalang sehelai. Anda tidak fair, tidak jujur
termasuk juga korupsi bukan? Apa yang anda sembunyikan juga diketahui oleh
Allah....dan Allah akan menghukum ketidak-jujuran anda jika tidak di dunia,
nanti
di akhirat... Tubuu, Taubatan Nashuhaa...! Irji'uu ilaa maghfirotillah....!
Bacalah ! Asyhadu An-Laa Ilaha Illallaahu wa Asyhadu Anna Muhammadan
Rasulullah.... (jika belum tepat ulang kembali).
Salam