Satuju jo Uni Isna, sabab dima pulo artinyo demokrasi kalau awak malarang partai lain bakampanye? Bisa bisa PDS menggugat PKS atau umat PKS ke pengadilan karano alah menyudutkannya.

Manuruik ambo, kalau iyo nak maagiah tahu sanak keluarga atau sia sajo nan kiro kiro sapandapek / sapartai jo awak, pakai lah jalur pribadi, jaan mamakai jalur umum. Apo hak awak malarang PDS bakampanye? Baa kok co itu bana disuduik an agamo Kristen tu? apo inyo bukan urang Indonesia?  Apo partai tu ndak berhak hiduik? Apo agamo salain Islam ndak buliah hiduik di Indonesia? Kalau jawaban iko ndak bisa dijawek atau di ati surang surang mangataoan nan lain ndak paralu iduik di Ina salain Islam, ambo yakin Indonesia ko bisa jadi sarupo bekas Yugoslavia nan alah pacah pacah. Parang agamo atau parang etnik mungkin sajo bisa tajadi malabihi apo nan alah tajadi di daerah Indonesia Timur.

Karano dek masalah SARA ko masalah nan paliang pelik/ sensitif  di INA, jadi ndak usah lah saling manyuduik an, saling mamburuak an, dsb. Kalau maraso partai nan sanak dukuang tu paralu manang, yo dukuang lah partai awak tu, ndak elok doh malarang urang lain mamiliah partai nan katuju dek inyo. Makonyo pemilu kiniko merupakan pelajaran demokrasi nan paliang gadang dek awak. Apo awak sanggup manarimo urang nan babeda pendapaek jo awak atau hanyo bapikiran "urang nan indak sapandapek jo awak tu paralu disingkirkan malalui caro apapun? Apo dak diktatur namonyo tu?

Sakitu se komen ambo, kalau ado komen dari sanak, ambo tarimo pulo lah

Rangtabiang
Heri

Isna Huriati <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Assalamu'alaikum wr wb,
Kalau ado bukti saeloknyo disampaikan sajo ka Panwaslu,  andaknyo didampingi pengacara. sabab itulah manuruik ambo caro nan tapek. Apo ado usul dunsanak nan lain?.

wassalam wr wb
Isna H

abp malin bandaro wrote:
Assalamualaikum ww

Emergency call .... Emergency call .... Emergency call .....

Iyo batua, mereka memborong jilbab (yang dalam sepinggang itu ) yang biasa dipakai para akhwat PKS dan mem-bagi2kan kepada kader2 Kristen PDS dan juga wanita2 (Islam) yang duafa / glandangan untuk ikut kampanye PDS bahkan mereka membagi2 uang dan sembago asal mau memakai jilbab yang udah dipasangi atribut ber-salib PDS

Tolong sampaikan ini kepada semua sanak famili karib kerabat handai taulan bahwa PDS itu bukan partai Islam, dia adalah partai kristen walau perempuan2 mereka udah berjilbab pula layaknya kader2 / akhwat PKS kita

Terangkan bahwa PDS itu bukan PKS

PDS adalah Partai Damai Sejahtera - PARTAI KRISTEN SALIB-is
PKS adalah Partai Keadilan Sejahtera - PARTAI ISLAM PURITAN

Tolong jelaskan ciri2 dan beda masing2 kepada anak - kamanakan, sanak sudaro, jiran dan tetangga kito agar mereka tidak salah pilih

Mari kito ajak dunsanak2 kito sadonyo tanpa kecuali untuk memenangkan PKS Partai Keadilan Sejahtera

Terangkan pada mereka PDS tidak sama dengan PKS, tolong yooo .....

Iko S O S umat Islam lhooo ... my day .... my day ... my day .....

wasalam
abp

Zulfauzein Nadra <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Ambo satuju jo uda Sarkis salmi.Dan Ambo kabatulan patang
dapek sms dari kawan di jakarta, bahwa dalam kampanyenyo
di jakarta bogor tangerang dan banten, urang-urang PDS ko
mamakai jilbab dan mambagi-bagian bareh jo pitih. Untuak
apo mereka menggunakan jlbab? Padahal Jilbab adalah
identitas bagi muslimah?Ambo raso kito basamo alah paham
tujuan dari hamba alkitab tu.

On Tue, 17 Feb 2004 09:06:54 +0800
"Sarkis, Salmi" wrote:
>Assalamu 'alaikum wr wb
>Email dari teman dan saya teruskan ke teman2. Alangkah
>baiknya
>kalau email ini disebarkan luaskan kepada saudara2 kita
>yang lain
>agar dapat menyadari hal ini sebelum terlambat. Ingatlah
>pelajaran
>sejarah Islam di Andalusia, Philipina dan tempat lainnya
>,
>ketika nashara masih sedikit dan lemah maka mereka begitu
>baik
>kepada orang Islam, tapi begitu mereka kuat maka mereka
> [...]

Do you Yahoo!?
Yahoo! Finance Tax Center - File online. File on time.