Assalamu'alaikum Wr. Wb.

Kapado Sidang RN yth,

Untuak sanak MGB Utama, tarimo kasih ateh informasinyo
tantangan partai demokrat, tapi informasi nantun alah
talambek karano alah banyak urang indonesia nan
mamiliah partai nantun sahinggonyo partai nagko bisa
mancapai suaro 7,5% (Pemilu Caleg alah salasai).

Kok dicaliek, memang caleg jadi (no. urut 1 dan 2)dari
partai demokrat nantun adolah para umat nasrani dan
untuak nomor barikuiknyo  baru urang muslim. Dan
kabanyakan pulo urang "muslim" pulo nan mamiliah
partai nantun karano "dek ibo" dan asa mancucuak sajo
tanpo mamparhatikan flate-form dan azaz dari partai
nan dipiliah. Jadi, bisa disimpuakan untuak
urang-urang nan alah mamiliah partai demokrat
kapatangko sasuai jo papatah urang awak "kok awak
bodoh yo bisa dipabodohi oleh urang cadiak" atau "nan
bodoh yo makanan nan cadiak".

Tapi untuak pemilu presiden nan  akan datang, paralu
sajak kini dilewakan pulo piliahlah presiden nan
saagamo jo awak, reformis, dan berpendidikan, serta
memperhatikan dunia pendidikan (supayo rakyat
Indonesia menjadi pintar dan tidak bodoh) dan nasib
urang banyak. Kok dapekyo sarupo jo "Umar bin Abdul
Aziz" sifaiknyo. Jan salah piliah pulo untuak kaduo
kalinyo.

Sakian tanggapan dari ambo.Kok nan salah datangnyo
dari ambo dan nan bana dikumbalikan ka nan Ciek.

Tarimokasih.

Wassalamu'alaikum WR. Wb.

Yurnadi