Ass,wr,wb.

Iyo bana santiang anggota awak nan dari Banduang ko, inyo mengupas habis
tentang perilaku dan karakter Pria Minang dan Wanita Minang, apo elok nyo
apo pulo buruaknyo. Ambo sangaik respon dengan tulisan2 saroman iko.

Jadi adinda Hendra Messa ko cocok diangkek jadi perwakilan kito di kota
Kembang Banduang. Kan masih lowong !

Jadi dari Kisah Anak Menjeput Bapak ini, jaan kito manyamo ratokan sajo
bahwa baitu lah kulikaik Wanita Minang, seperti yang dibantah oleh adik
kito
Ian Sukma.
Ambo satuju jo pembelaan nan alah dibueknyo. Tapi itulah ambo katokan
tadi, indak semua wanita Minang pulo nan elok laku, ado juo nan mantiko
langek kalakuannyo. Nan jaleh Mandeh kito adolah is the best.

Wassalam,
M.St.Bangsawan
Palembang kota BARI