Ass,wr,wb.
Suatu hak jawab itu adalah ciri hukum kita, semoga dengan telah dijawabnya
semua yang diragukan dek dunsanak Indra JP akan membuek semakin clearnya
perselisihan pandapek ko. Manuruik ambo itu hanyo sebuah kesalah pahaman
menanggapi sebuah tulisan atau karya tulis nan kadang kala mengandung
nilai seni, tutur tulis nan perlu kito cermati, indak lansuang leterlek
kito ambiak maknanyo tapi paralu penalaran nan labiah mendalam.
Seperti contoh syair di lagu Ebit G Ade nan diutarakan dek adinda Ad tadi
memang indak ado urang nan memprotesnyo, karano syair tersebut tertuang
dalam lagu yang cukup sahdu dan penuh/sarat kiasan2.
Jadi sakali lai, manuruik ambo, kito sudahkan sajo perdebatan masalah nan
ciek ko, mari kito pikirkan apo nan kan tajadi di negara kito ko setelah
tgl 5 Juli 2004 nantik.

Wassalam,
Mulyadi Sutan Bangsawan (47 th)
Selamatkan Bangsa dari kehancuran dan dekadensi moral.