From: Z Chaniago [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, June 16, 2004 10:23 AM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [EMAIL PROTECTED] Wacana Baru

Assalamu'alaikum WW

Mamak-nda Ridwan...., usulan untuak agen alat-alat pertanian itu ambo raso
rancak bana......
dan kalau manuruik ambo mungkin labiah elok dimulai dari nan
ketek-ketek......

sapangalaman ambo , babarapo kali lah ambo mambaok alat-alat teknologi tepat

guna dari tanah jao-iko dek karano ndak ado agen -nyo di kampuang awak
(Padang & Bukiktinggi).... dan walaupun ado inyo harus mamasan dulu ka JKT
juo.... dan sasudah dietong-etong labiah murah dan capek (baca Cepat)
mambali lansuang di Tanah jao taruih dibaok jo ekspedisi ..daripado dibali
ka agen/sales di PDG/BKT....

Apolai kalau bisa di pabrikasi sendiri...., , dari website dep tan dan
deprin banyak tuch disain nan bisa dibuek ....

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak - http://photos.yahoo.com/bada_masiak/

Alam Takambang Jadi Guru