assalamualaikum.ww

        Sabananyo  ikolah nan manjadi kendala bagi awak , ba'a baitu-
bagi urang ketek ( indak sekolahan ) kok ka mamaliang paling2 dapek-
nan ketek2 juo .Tapi kok urang nan tamek sekolahan lah jaleh dek inyo-
ma Ayam nan gadang jo nan ketek.Tantu nan gadang pulo lah nan di piliah -
Nyo . Kini tingga jo awak surang2 , tanyo jo hati masiang2 tamasuak di ma-
awak kini ko.Mudah2 han RM banyak nan Taguah Iman  Nyo.

        Wassalam.
        Alfian