At 4:42 AM -0700 7/11/00, Hendra Taufik wrote:
>Assalamu'alaikum wr. wb.
>
>Dear Warga RAntaunet yg dimuliakan.
>
>Maaf saya baru sempat memperkenalkan diri walau sudah satu minggu masuk ke
>rantau net. Maklum sawah saya disini sedang digarap jadi banyak kerja yg
>harus diselesaikan. Berikut data tentang saya
>
>Nama : Hendra Taufik
>Asal : Salo, Bukitinggi
>Kul  : Newcastle Univ, United Kingdom (S-2)
>Jur  : Structural Engineering and Construction Management
>Tamat SMA thn 1993
>

>Saat ini sedang menyelesaikan disertasi. Tolong dibantu dengan do'a
>mudah2an bisa siap study tepat waktu.
> [...]
Dari jauah kami doakan mudah-mudahan salasai lakeh disertasinyo dengfan
sukses. Kok dari Salo tantu lai kenal tu jo Bu Evi nan acok maota jo minun
kawa di Lapau ko. Baitu juo tantu sakampuih tu jo Angku Gindo Arisman
sarato kaluarga baliau di Kampuih Newcastle tu. Salamaik bacarito nanti di
Lapau.

Salam,
Mak Ngah

Indonesian Translator and Cultural Consultant
Tel. (831)-426-1333     Fax (831)-426-8907
Email:                  [EMAIL PROTECTED]
Web Page:       http://www.usindo.net/hambo

LAPAU RantauNet di http://lapau.rantaunet.web.id
Isi Database ke anggotaan RantauNet:
http://www.egroups.com/database/rantaunet?method=addRecord&tbl=1