ŧ§ä£ãmmü°â£áìküm wå®rãhmâtú££àhï wâßá®õkåtüh

Satuju ... di Simpang Raya atau di Natrabu indak ado soal. Kalau sanak Tan
marajo bisa booking di Simpang Raya nan di Jl Veteran tuh, ambo tarimo kasih
bana. Jadi disinan sajo ambo raso ... tolong agieh kaba capek dih.

Mengenai wakatu ambo raso bia indak bentrok jo acara SMA 1 Bukittinggi kito
aliahkan sajo jamnyo manjadi jam 14.00. Dek wakatu itu nan mungkin manuruik
Pak Eddy dan Yofi juo manyatokan jam itu nan pas. Dan dunsanak nan dari
rapek SMA 1 Bukittinggi pun bisa datang.

Samantaro itu dulu.

W姧ä£ãmmü°â£áìküm wå®rãhmâtú££àhï wâßá®õkåtüh
--------
MIKO
--------
e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Database keanggotaan RantauNet:
http://www.egroups.com/database/rantaunet?method=addRecord&tbl=1

[email_anda] = isikan alamat email anda tanpa tanda kurung