Assalamu'alaikum wr.wb.,

Apo nan dikecekkan akhwat dibawahko memang mungkin ado batuano. Di kantua ambo panah
kajadiaan, urang mahimpun sumbangan untuk korban bencana alam. Dibukak dompet umum,
bukan dek kalangan Muslim sajo, dan nan manyumbangpun indak dibatasi agamono. Di
Panitiatu duduak pulo urang nan baagamo Nasara bagai. Awakno alah punyo daftar calon
panarimo, ado diantarono jemaah garejano. Untuak awak katahui urang-urang Nasarakopun
maraso nan bahaso mareka baramal, manyampaian pertolongan dan sakaligus 'mendakwahkan'
agamo mareka. Jadi dalam hal iko indak bisa disalahan pulo.

Kalau awak baniaik nak baramal, iyo paralu juo awak tau, kiro-kiro kama sidakah awakko
kapaino. Dan diawak urang Islam manolongko tantu didaulukan dari nan dakek awak,
dunsanak awak, nan sakampuang jo awak, nan saagamo jo awak dst, dst.

Untuak manyalidiki saketek kama kapaino sumbangan awaktu tantu indak karepot bana tu
doh.

Baa kiro-kiro Mul.

Wassalamu'alaikum wr.wb.,

Lembang Alam
>From: MULYADI <[EMAIL PROTECTED]>
>Date: Fri, 20 Oct 2000 16:37:12 +0700
>Subject: [RantauNet] Hati-hati memberi sumbangan
>
>fyi
>
>Assalamu'alaikum.wr.wb
>
>Waduh  repot yach, ingin beramal dengan iklas, kita musti selidik dan
>mencurigai terlebih dahulu, baru memberi sedekah,  Apakah perbuatan
>beramal seperti ini bisa di sebut ihklas atau tidak....?
>
>Buya-buya di rantau-net ini bisa jawab...........?
>
>Och yach, kalau di lampung gelagatnya sudah dari dulu saya memperhatikan
>akan hal ini, bila kita ke sumatra lewat lampung terlebih dahulu,
> [...]

Database keanggotaan RantauNet:
http://www.egroups.com/database/rantaunet?method=addRecord&tbl=1

[email_anda] = isikan alamat email anda tanpa tanda kurung