Assalamu'alaikum WW

.. jadi kesimpulannyo kalau ka malawan PBM..itu harus baguru ka Wiro
Sableng,..hehehe..
padohal nan Si Buta dari Gua Hantu bakomentar "Gitu aja kok repot"....
lha jadi sarupo mambaco komik...

...jadi mending baca Kok Ping Hop di http://www.detik.com/khopingho/
... hehehe..

Atau mambuek jurus baru... jurus "kelok patas sambilan be"... kampung
rambutan - bekasi tol barat via UKI

Wassalam
Z Chaniago - Palai Rinuak