Dunsanak kasadonyo,
Ambo indak tau bana jo sistem informatik ko doh, sabab karajo ambo
indak jo ulek doh tapi jo racun (bahan kimia).
Pangalaman salamo sato jo dunia maya ko dek ambo tantang virus
adolah sabagi barikuik :
Di dunia maya ko ado urang nan karajonyo manyeba ulek malalui
atau mambonceng jo surek urang nan lalu lalang tanpa diketahui
dek pangirimnyo.
Ambo alah acok manarimo nan sarupo tuh dan sakali alah nyo apuih
sagalo file nan baikue *.doc dalam sadatiak.
Sanak azmi manuruik ambo indak tau doh kalau sureknyo diboncengi.
Mungkin nan rancak, dek nan manarimo surek : tando-tando surek
baulek biasonyo indak ado isinyo, tapi ado lampirannyo.
Jan dibukak lampirannyo kalau indak jaleh isinyo malalui karakternyo,
lalu hapuih sajo. Sudah tuh indak paralu awak marenten ka galanggang doh
sakitu sajo

salam
imam sati

Azmi Nefri wrote:

> Ass. Wr. Wb.
> Dunsanak sakalian, tamasuak jo Pak M. Dafiq Saib, ambo indak mangirim virus
> bagai do ka angku sadonyo. Ini terjadi sbb:
> 1. Saya menerima reply dari Sdr. Erwin ([EMAIL PROTECTED]), berisi e-mail
> kosong plus attachment. Karena terburu buru dan tidak hati hati, attachment
> saya buka. Ini hari Kamis kalau tidak keliru.
> 2. Sehabis demikian itu, seorang rekan kantor disini memanggil ke luar
> ruangan.
> 3. Ketika saya kembali terlihat MS Outlook saya seakan akan telah mengirim
> [...]
begin:vcard
n:Burhan;R. Y. Perry
tel;cell:0816 542 69 46
tel;fax:62-031-5928314
tel;home:Jl. Hidrodinamika III/T-99, Keputih, Surabaya 60111
tel;work:Kampus ITS Keputih, Surabaya 60111
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:[EMAIL PROTECTED]
fn:R. Y. Perry Burhan