Indak mambala siapo-siapo, ambo alah mancaliak bukti Validasi jo buku urang
itu, memang banyak nan kaliru... mulai dari kode validasi sampai kode nan ta
print di buku... kok kebetulan sanak ado bukti yang disebarkan ke beberapo
mailing list, bisa mancaliak ulang...

Kok ambo caliak.... di Validari Bukti Setoran, setelah angko 0657909T 213
0125xxxxxxxxxx, biasonyo nan xxx itu tarisi tanggal jo jam setoran, nan jadi
patanyoan, ba'a kok tatulih 10125 7842312674, ambo indak tau, kok kini ko
alah ado tanggal 78 bulan 42 jam 31 menit 27 detik 74.

Sadangkan pada print out buku, biasonyo angko 900 (Paling suok) adalah angko
nan dikaluakan oleh Komputer, jadi kok setor melalui Teller, biaso akan
kalua kode cabang. Nah... kok dicaliak dari Slip, maka seharusnya angko
tersebut adalah 065

Mungkin kok ado orang BCA disiko nan bisa manjalehan dugaan ambo..

Oh.. ya, kalau mau contoh Validasi dan print out buku yang saya curigai
tersebut, silahkan japri saya, Kira kira 30 kb.

Salam
Tommy
Bukan Karyawan BCA