Asslamu'alaikum,

Maaf. ambo agak manyelo pandapek dari saudari Indra saketek. Mengenai
mukzizat nabi Isa dapek maanghiduikan urang mati, akalu manuruik ambo,
itu mungkin sajo diagiah Tuhan sakatiko untuk mambuktikan kekuasaanNya
seperti yang serukan nabi Musa ka umatnyo nan kapia tu.

Dan ciek lai, kito sabagai umat Islam/Muslim tantu picayo jo 4 kitab,
yaitu Zabur, Taurat, Injil dan Al Qura'n. Manuurik ambo, seluruh kitab
nan diturunkan Tuhan pado Rasulnyo, itu sampai kiamat akan di jago
kemurniannyo. Artinyo, sampai kini indak ado Injil atau kitab-kitab
yang diturunkan Tuhan palsu. Kalaupun ajaran Kristen itu banyak nan
alah batuka, itu bukan karano kitabnyo palsu, akan tetapi,
penafsirannya yang salah oleh ahli-ahli kitab Nasrani. Dan di Al
Qur'an sendiri, ahli-ahli kitab iko alah dicap untuk narako tampeknyo.
Dan sajak Kekaisaran Romawi, agamo Kristen ikolah nan di politisasi
untuk menaklukkan daerah-daerah di Timur Tengah dan mamindahkan
pandangan orang bahwa Kristen itu kota sucinyo tamsuak Roma.

Jadi ambo, bakasimpulan, kalau indak ado di Al-Qur'an tentang nan
mangecekkan Mukzizat nabi Isa bisa manghiduikan urang mati, tantu di
kitab injil bisa awak caliak, bukankah itu kitab nan di picayo urang
Islam juo. Dan supayo indak sasek, bacolah dengan meynebut nama Allah
dan mohon petunjuknya. Sabab Al Qur'an sabagai kitab utama Urang
Muslim adolah kitab nan paling tarakhir dan kitab nan paling
samparono. Dan manjalehkan kisah-kisah nabi sabalun Nabi Muhamamad.
Tapi tantu indak detil kasadonyo di jalehkan. Untuk itulah di kitab
sarupo Zabur, Taurat dan Injil, sasuai jo jaman Nabinyo bisa kita
caliak sacaro detil. Baa manuruik pandapek dunsanak nan lain?

Lagi pulo, nabi Muhammad sendiri tidak begitu mencerca orang-orang
diluar Islam, bahkan sebaliknya nabi bersikap baik dan santun. Di
Islam sendiri, pandangan dan pemahaman orang terhadap Al Qur'an pun
berbeda-beda, bahkan ada yang lebih memperdomani Hadist dari pado
kitab suci sebagai kalam Illahi, sahinggo banyak aliran-aliran/sekte
tiok-tiok agamo ko. Ado Nu dengan Kejawennyo, ado Muhammaddiyah dengan
pikiran moderatnya, Ahmadiyah, Islam Suni, Syiah, dan sebagainya.
Begitu juo jo Kristen/Nasrani, ado Katolik, Protestan, Orthodok,
Advent, Anglican di Inggris dan sabagainyo. Nan panting, kito dulu
(bentengi diri kito jo kayakinan nan ado), baru urang lain. Sabab amal
dan pahalo sarato jo doso adolah tanggung jawab kito sacaro individu
ka Allah. Walau tujuan kito baik (manuruik kayakaninan kito samantaro),
apokah
nantinyo malah marusak iman kito sandiri. Tambah sajo bia sajo inyo
mayombongkan diri, sabab Tahun indak mengenal itu baagamo. Karano itulah,
nan paralu,
padalamilah dulu kitab kito sandiri dengan minta patunjuak langsung ka
Allah, sahinggo jalan nan luruih akan dapek awak raih.
Kan baaitu saudari Intan

Wasslam dari ambo

fendi KOTO

--- Mensagem reenviada / Forwarded Message ---