-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED]]On Behalf Of razi
Sent: Monday, June 18, 2001 10:38 AM
To: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [RantauNet] Mukjizat Nabi Isa manghiduikkan urang mati?

Dear Dunsanak RantauNet,
Mr. Admin, Sanak Miko, Koq iyo [EMAIL PROTECTED] itu samo jo Nadri S,
memang jaleh beliau tu dari Ahmadiyah... seperti nan pernah dilakukan di
MILIS Surau, dan alah 2 bulan labiah indak muncul di Surau.... Kini mancubo
baliak di RantauNet.
Untuk yang saya hormati Uwan Nadri Saaduddin, ambo mohon dengan sangat
pembicaraan dan topik ini tidak kemukakan lagi via Milis ini.

Jo, sanak di MILIS RantauNet jo Surau, mohon tidak menanggapi email dari
beliau ini, silakan di-delete sajo.

Wassalam,
M. Razi
(dpk, 26 th)