Maaf ambo satu saketek maulasnya...
Sabalunyo ambo perkenalkan diri dulu Ambo asli minang tapeknyo didaerah
maninjau (St. rajo Angek Tapi Danau)

Sabananyo bukan di nomor duokan atau di murahkan laki-2 di minang
cuman diagiah tanggung jawab nan gadang
Contohnyo kalau urang kamantian rangaek/laki bararti inyo arus barangkek
dari rumah, kolo padusi nan barangket kan bisa tajadi hal-2 nan indak sasuai
jo ajaran Agamo.... dan susila sarato tatakrama....

salam