Assaalamu'alaikum WW, untuok urang Muslim,

Sebaiknyo kito kembalikan sajo ka tujuan milis ko, kalau lai indak manyimpang,
taruihkan sajo, kalau manyimpang, hantikan. Tapi sebagai manusia berakhlak mulia, iyo
sarancaknyo mangecek nan manambah amal, jo manambah kuaik iman. Awak surang-surang
tantu punyo bateh nan babeda pulo, adoh nan kuaik, agak kuaik, kurang kuaik, lamah,
lamah bana, dll. Marilah kito salieng mangingek kan jo saba dan jo bana. Supayo awak
indak sasek bakato jo ba amal.
Kalau bulieh bapolitik di milis ko, taruihkan sajo, itukan info juo untuk direnungkan
dek awak surang-surang, supayo jan takicuoh. Tagantuong nieknyo tu mah. Ba a kiro-kiro
Uda, Uni, Pak, Bu, dunsanak?

Kalau manuruik ambo nan ketek ko, ota nan jadi paporit ambo adolah manganai liku-liku
kampuong kito nan alah banyak masuik ka milis ko, saparti perjalanan, wisata
karajinan, bancano, dan akhlak urang dikampuong kito. Baa lo sabannyo aklak kito nan
dirantau. Bisa intropeksi ka dalam surang-surang.
Mungkin bisa jadi renungan dan bahan diskusi untuok kito basamo.

Saitulah dulu.
Wassalam