onde baa dek kamangecean urang awak taruih ko,awak indak kenal jo urang tu
manga lo awak ka curah jo urang tu....  indak ado lai topik nan lain nan
kadi bahas di milis ko.....

-----Original Message-----
From: Syafrinal Syarien [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Thursday, September 20, 2001 8:42 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [RantauNet] Urang Padang Sampilik....!!

Memang iyo tu
Urang Padang tu sampilik kariang!
Hehehehe

----- Original Message -----
From: "Andri Ca-An Mandai" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, September 19, 2001 11:06 AM

> Assalamu'alaikum, wr, wb.
>
> Dunsanak Dewis...!
>
> Mungkin bukan hanyo dunsanak Dewis sajo nan pernah mandanga pakecek-an
urang nan sarupo nantu. Ambo sendiri pun pernah. Kini tagantuang dek diri
awak surang. Apo awak bisa manunjuk-an ka urang tadi tu basonyo urang minang
itu bukan sampilik (tarutamo awak nan jadi lawan mangeceknyo). Jujur sajo,
indak saketek pulo diantaro awak ko memang sabananyo pancikik. Mungkin sajo
ambo tamasuak kadalamnyo. Tapi ndak ado salahnyo-mungkin labiah baik-kito
barajo untuak jadi urang nan pamurah.

> Kok di kampuang indak pernah bagai awak mandanga urang kampuang
mangecek-an awak panceke, mungkin dek inyo tu panceke pulo.
He....he......he........... Tapi molah awak pai marantau, basuo samo urang
dari banyak suku bangso, baru tadanga sakik talingo dipakecek-an panceke.

> Atau dek awak-ko tinggi ati salamoko. Ambo takana dulu wakatu di kampuang.
Kok ado urang lain tadanga mangecek jo bahaso Indonesia, ndak batanyo bagai
dulu doh apo inyo urang ma, lai ko bisa babaso padang, langsuang sajo
talompek kato "baso minang se lah kabau". Kini baru taraso. Pai marantau, ka
jawa pulo lai. Ha tapaso babaso indonesia.
> Aa... sudah saya katakan ke dia (alah den katokan ka inyo)
> Ada enak rasanya (lai lamak rasonyo) dan banyak lagi.
> Cubolah dunsanak pai ka tanak abang atau ka senen. Jaleh sajo ma nan
padang disinan.
> Tu ciek lai. Nan bapaso-paso-an dibahasa indonesia kan. contohnyo "Parak
Lawas" (Parak Laweh), "Terandam" (Tarandam), "Parupuk Tabing" (Parupuak
Tabiang) dan lain-lain. Manga kok musti pulo di indonesia-indonesiakan. Kok
awak liek di daerah lain indak ado bagai "Banyuwangi" diubah-ubahnyo do. Kok
ka dijadikan bahaso indonesia nan batua sakalian. "Kebun Luas", "Terendam",
kok parupuak yo ndak tau ambo artinyo do. Hi....hi....hi.........