Kayaknya sih iyaaaa.........
Tapi awak alun tabiaso jo kurenah  si Upaih (*) ko.

'Paih
   Dek kami alun tabiaso jo rantak gandang angku, kok
   di slow-slow kaan dulu baa ??
   Nan ringan-ringan dulu, .......... saroman karupuak.
   jaan langsuang .......... tulang  atau jeroan, gitu.
   Buliah nak sato pulo kami bagamaik jo angku.

(*) dikampuang akhiran "as" biasono diganti jo "aih".
    Jadi Urpas,  dikampuang dipronounce jadi "upaih"
    kok indak satuju nan katibo indak disabuk lai.

Wass
A Bandaro, rang Banuampu