Ass.Wr.Wb

Urang tuh indak marampok doo, mereka tuh maminta hak nyo, karano memang
tanah tuh memang tanah ulayat.....
Mungkin alun ado indonesia ko lai.....nan tanah ulayat urang tuh alah
ado.....
Jadi labiah dulu ado Tanah Ulayat tuh daripado Indonesia ko......
Marilah awak haragoi urang tuh jo pendapat dan kainginan mereka tuh, memang
mereka tuh khan pemilik tanah ulayat, yang otomatis adolah milik kaum......
Kalau inyo maatehkan namokan rakyat sumbar, wajar-wajar sajonyo tuh, karano
nan mansahkan adolah DPRD sarato jo pemda.....
Ambo ingekkan juo, kalau DPRD tuh adolah urang yang di piliah dek rakyat
atau masyarakat sumbar nan barado di sumbar, dan mereka tuh memang berhak
untuak maatehkan namokan rakyat sumbar......
Justru awak yang di rantau ko subananya indak berhak mangecekkan diri awak
masyarakat sumbar, tapi mungkin labiah berhak mangecekkan masyarakat di
tampek marantau yang berasal dari sumbar.....misalnyo kalau angku di
jakarta, mako angku adolah masyarakat jakarta yang berasal dari
sumbar.......
Jadi malulah awak nan di rantau ko indaknyo, cukuiklah indak mambantu ka
kampuang, di katai-katai pulo urang nan di kampuang tuh untuak mampajuangkan
hak mereka tuh......
Kalau di etong-2 labiah tau mereka daripado awak nan di rantau ko, karano
memang mereka marasokan langsuang dan terlibat langsuang dalam hal itu......
Kalau angku-angku tamasuak ambo, khan hanyo tau dari berita sajonyo......apo
pulo nan ka di kareh-karehkan tuh.....indak malu....??

Dan juo kalau urang di rantau maraso indak terwakili, wajar sajo, karano
angku-2 mungkin indak sato mamiliah urang-urang tuh do....jadi apo pulo nan
ka di hebohkan......?? Labiah rancak di caliak sajolah....buayo tuh
baranang......lagian indak ado bagai ka rugi angku-angku doo......dan indak
manga-manga jo angku-angku bagai tuh do.....tamasuak jo ambo.....

sagitu sajo dari ambo

wassallam,