Buwahuha..huha...ha...ha...ha...ha....

Sabalum ambo malanjuikan galak gadang ambo, ijinkanlah jo sagalo karandahan
hati ambo minta maaf ka Rantaunetters sadoalahe dek karano ambo babaleh imel
lewat jalur umum. Nan partamo, tiok ambo baleh ka japri salalu malantun
sajo. Nan kaduo, let the world knows that I'm happy to meet my old buddy
here.

Ha..ha..ha...ha...

O Esteranc, my dear old fellas
Bridge is still my favourite game to kill rutinitas
Sign in as indonesia11
In the cyber space tak berbatas
Pogo.com lah the place I usually mentas

O Esteranc, my dear old fellas
Please open your cyber mask
Agar kita tiada batas
Hingga penasaranku terjawab tuntas...tas..tas...tas

Engkau kah R "the King of the Apes?"
Engkau kah Y "the Crazy Horse?"
Engkaukah A "the Cino Sussex?"
Atawa H "the Kinky?"
Or A "the Black and the Beast?"
Mungkinkah Y & I "the two Mafioso of Piaman?"
Must be not "the new born dog!" coz it was my nick

Alah ambo cubo mampasampik kemungkinannyo jo "esteranc" nan manandokan angku
dari dataran tinggi Agam. Tapi raso-rasonyo indak ado ciek juo nan batua,
dek karano sapangatahuan kito-kito indak ado nan babakat mambuek "puisi"
macam iko doh...kasa sado alahe...he..he..he..he..

It's my life, my man
dibaok untuang parasaian kaingkin kama-i

Sabalun awak lanjuikan, tolonglah jan diprotek bana imel tu. Ijinkanlah ambo
masuak ka japri angku (sabalun sadunia wale bangih). Frankly, I lost contact
with the Sweet Orange Bridgers after graduation. Terakhir ambo basobok jo Y
di Rawamangun sekitar taun 97. Jo H kapatangko lewat imel. Salabiahnyo indak
ado doh. Kok ado lai basobok sampaikan salam abo dan kalau bisa alamaiknyo
sekalian.

HS
(nan sadang manggigie dibaliak timbunan salju)