ŧ§ä£ãmmü°â£áìküm wå®rãhmâtú££àhï wâßá®õkåtüh,

Tarimo kasih Hendra Messa, untuak usulannyo.

Hal nan di usulkan Hendra subananyo bukanlah ide baru. Ide awal dari
RantauNet, iyo sarupo itu. Makonyo dulu RantauNet maraso paralu mambuek
milis dengan server sendiri. Tetapi ide ko banyak nan indak bisa
dilakukan ... dek masalah, sia nan mangarajokan??? Dan kenyataan juo,
nan namuah ikuik manyibukkan diri untuak RantauNet melakukannyo pun di
sambiekan di antaro kesibukkan nan ado ... tamasuak ambo, dan indak ado
nan bisa disalahkan kalau akhirnyo sarupo itu :-)

Maaf ... iko indak ado makasuik manyindie sanak di Balerong ko ... tapi
baitulah kondisinyo. Dan ambo sampaikan juo, ambo indak ka manyarah jo
keadaan nan sarupo itu. Kami nan ado di dapua tetap bakawan jo wakatu,
manunggu urang-urang nan namuah mambantu untuak RantauNet. Sajauah ko
nan mambantu aktif hanya dunsanak di KTT, Mamak Amzar Bandaro, adinda
Yofi Andri untuak Website RantauNet dan sejak Jan 2002 ini ado adinda
Ronal Chandra nan bisa all-round disagalo posisi :-) ... dan tantu sajo
Bapak Eddy Ernadi Budisantoso di San Fransisco-USA yang alah banyak
memberikan materi, waktu dan tenaga nya untuk kelangsungan Balerong
RantauNet ini sampai sekarang

Untuak masalah milis ... pengalaman ambo ba milis ria sejak 1994 adolah
sangat sulit menata bentuk komunikasi di milis. Kecuali milis itu di
moderatori, artinyo setiap posting ke milis dibaca dulu oleh moderator,
dan kalau posting sesuai dengan visi dan misi milis itu maka posting
baru bisa di sebarkan ke milis. Tetapi siapa yang mau jadi moderator,
apalagi dengan jumlah posting yang besar seperti di Balerong RantauNet
ini. Dan kalau dimoderatori, saya pernah menemukan moderator milis
'diserang' dengan alasan tidak demokratis, pilih kasih dalam
memoderatori posting ke milis dst-nya. Yang paling bisa dilakukan di
milis termasuk di Balerong RantauNet ini hanyalah BERUSAHA MENGARAHKAN
dengan BERUSAHA MEMBUAT aturan-aturan ... dan yakinlah itupun pasti akan
sulit di ikuti oleh semua anggota, karena berbagai macam ilmu, latar
belakang dan kepentingan dari anggota.

Sejak ambo alun kenal internet subananyo alah ado ANJURAN adabnyo
mamakai email. Terbuktinyo sejak awal 90-an alah di pikiekan urang, apo
nan namonyo NETIKET. Kalau awak kasadonyo mangikuti NETIKET, rasonyo
indak akan ado bias komunikasi di milis. Email adalah alat komunikasi
personal ... dari personal ke personal lain, sedangkan milis adalah
email dari personal ke komunitas. Tapi itulah ... banyak pemakai email
akhir-akhir ini indak peduli jo NETIKET. Indak peduli apokah nan ka di
posting, ka paralu bagi penerima email atau ka mambuek urang tasingguang
dst-nyo. Sakali lai ambo sampaikan ... nan paliang BAIK dalam posting
email baik ke pribadi ataupun ke milis adalah FILTER dari PENGIRIM EMAIL
itu sendiri, bukan menyalahkan PENERIMA EMAIL :-)

Kalau memang ado nan ka mambantu atau ka manjalankan ide-ide sarupo nan
disampaikan Hendra Messa ini, silahkan email ambo atau Ronal Chandra.
Untuak ikuik di milis [EMAIL PROTECTED] ... tapi dari awal ambo
sampaikan, resikonyo disiko awak memang bakarajo indak ka ado pamrihnyo
doh :-)

Maaf kalau ado kato-kato nan indak pado tampeknyo.

W姧ä£ãmmü°â£áìküm wå®rãhmâtú££àhï wâßá®õkåtüh.
--------
MIKO
--------
e-mail: [EMAIL PROTECTED]