--- Hilman Satria <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Assalamualaikum wr wb,
>
> Tarimo kasi kritikan Pak Titik.
> Mungkin salah ambo indak mainok-inokan bana
> imel-imel nan masuak, hanyo mambaco sakileh sajo.
> Dek rasonyo indak bagitu relevan bana jo ranah
> Minang, ambo langsuang dilit sajo.
>
> Makasuik ambo indak untuak mamatahkan sumangaik
> sanak kito nan disubarang tuh doh. Ambo hanyo
> mancubo mangingekan liau tu (dek anggota baru)
> untuak labiah selektif mamosting imel.
>
> Salam,
> Hilman

dan postingan angku pun tidak selektif.  baca dulu lah
dengan teliti baru omong...

uppss sorry, saya juga orang baru; tidak boleh banyak
omong.  iyaa deh, saya tahu ada KTT; karena itu saya
langsung minta maaf nihh...

saya tidak suka orang yang mengandalkan senioritas,
menganaktirikan yang baru dan mengibutirikan (ha ha..
istri mudo..) kan yang lama...

~rarach gelar induak datuk maharajo lelo

Yahoo! Games - play chess, backgammon, pool and more
http://games.yahoo.com/