Yaaaa ............ sarupa ikolaaah.
Dulu saya katakan bahasanya Rn baiknya untuak  urusan
Minangkabau atawa Sumbar.  Kalau mau urusan lain silahkan
ke ML lain, supaya nak buliah bakatintiang soal apa saja.

Eh babarapa ada nan indak satuju ............  katanya
         pediarkan sajalah.
Dipediarkan ......pediarkan ....... beginilah.
Katanya untuk pengembangan SDM ............. katanya.
Antah dimaa pangka antah dimaa ujung, antah apa  urusan dengan
Minangkabau / Sumbar.

Bandaro, Bogor

-----------------Quoting previous message:-----------------