so, siapa takut...?

dari sini terlihat bahwa memang Oni tidak terbiasa dengan pandangan
yang berbeda.  Lah tabiaso jo mainstream.  Alun pernah caliak laki-
laki ba-rok atau long-dress?  Pai ka arab atau Scotland.  Atau nan
daket, taman lawang.  Tapi niatnya beda.

Oni, mandis-kredit-kan atau mandis-cash-kan itu umum terjadi.  rancak
lah oni ikuik pengajian urang sa-RT atau sa-suku sajo.  supayo indak
acok takajuik jo perbedaan.

sorry for the late response.

~rarach
i will not run, pegel.

--- In [EMAIL PROTECTED], Oni Yulfian <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Sanak Rarach, ambo mancubo untuak lebih spesifik ka soal tulisan si
Adi, tapi

http://www.rantaunet.com/register.php3