1. ado urang nan hobi maota, bapidato, basilek lidah,  karajo indak --
contoh, say..hz urpas..
2. ado urang nan indak pandai mangecek, atau indak bisa maungkapkan
pikirannyo, tapi karajo jalan taruih -- contoh..paabantu tampek kost urpas..
3. ado urang hobi rajin karajo, hobi pulo 'maota', memberikan ide, sumbang
fikiran, etc. -- contoh..sukarno, yamin, sjahrir;
4. ado nan indak pandai maota, indak bisa maagiah sumbang surang pandapek,
pamaleh pulo, karajo bamanuang jo lalok bakaruah, sarato manghayal nan
'indak-indak' -- contoh.......rarach...

awak butuh urang iko kasadonyo:
nan nomor 3 rancak bana,
no 2. good, bisa di back up nomor 1,
nomor 1 ok, ambiak seh yang dikecekkannyo;
nomor 4 we absolutely butuh;
kok indak dunia ko hambar seh rasonyo..

uwan [EMAIL PROTECTED] manuruik ambo tagolong nomor 7;

jadi jaan pandie, ongok, tulul, stupid dan bego menggeneralisir pepatah:
* tong kosong nyaring bunyinya... tagantuang tongnyo, tagantuang isinyo;
* sedikit bicara banyak kerja...jadi penyiar kanai pecat angku,
syukur-syukur indak kanai sipak ikua lisuik 'tu;

=hz urpas=