Ass.Wr.Wb

Iko Bagian nan mahino manuruik ambo, kalau indak bakaco mato angku, pakai kaco mato dulu....
Tapi kalau angku lai indak buto dan lai bakaco mato dan indak buto di dalam hati, mari kito diskusikan kalau seandainya hal di bawah iko indak mahino manuruik angku JD......

Koq angku JD atau Urpaih sajo misalnyo ambo kecekkan indak punyo "BANAK" karano keyakinan nan angku JD jalani indak sasuai jo ambo baanyo...? ( Iko misalnya sajo )
Apo itu indak menghina.....?
Tasarah dek individu masiang-2 lah, nio poligami nio indak ...nio maikuti ajaran arab atau indak, itu urusan jo diri nyo surang-surang....dan jo keyakinan masiang-masiang,  usah di kecekkan pulo urang indak babanak.....lagian indak di paso bagai urang-2 lain sarupo urpaih jo angku JD untuak manjalani doo........

Bukan nyo indak buliah babeda pandapek....tamasuak masalah keyakinan ba-agamo.....tapi jaan di hino agamo urang, jaan di hino syariat urang......

Ambo terus terang indak bisa manarimo, tapi ambo berkeyakinan sajo kalau dalam ba-agamo islam tuh memang  banyak tantangan dan cobaannyo.....karano ibilih-2, indak akan pernah sanang, baiak ibilih haluih maupun ibilih kasa.....dan caro nyo pun bamacam-macam....sacaro aluih ataupun sacaro kasaa.....

Wasallam,

"nih..orang-orang yang memperjuangkan syariat "islam" yang (menurut saya) gak
punya otak
, dan hati nuraninya buta dalam kerangkeng baja syariat ala
jazirah arab 1500 tahun yang lalu;
uh, rendahnya syariat islam, yang mengajarkan poligami sebagai sebuah bagian
dari ajarannya;
agama yang semestinya berdiri di barisan  terdepan dalam menegakkan moral,
keadilan, kesamaan hak,
garda terdepan dalam membela yang lemah terhadap kesewenang-wenangan yang
kuat;
bukan menjadi alat justifikasi memenuhi keinginan dan keserakahan laki-laki;
ajaran poligami tidak pantas berada dalam bingkai aturan agama;

gerakan yang semakin kuat untuk menegakkan syariat "islam" (baca: sebuah
syariat yang mengatur masyarakat nun di jazirah arab sana 1500 tahun yang
lalu) di berbagai daerah perlu diwaspadai dan dicounter demi tegaknya
keadilan bagi umat;

wass.,