Assalamu'alaikum Wr..Wb
      Uda Hendra tagalak-galak ambo membaconyo iyolah
ambo dukuang asa jaan nan kalua beko dari biliek anak
mudo iko judul sinetron atau film yah saroman 'ado apo
dengan anak mudo' hehehehe, Tapi bia rancak kito buean
polling dulu untuk iko sia nan satuju bia effektif
diskusiinyo :
 Nan satuju jo biliek anak mudo minang
1. Hendra Measa
2. Ronal Chandra
3. Darul Makmur
4. Sia lai nan lain ...............?

Syarat tabuko untuk umum yo baik nan mudo dan nan tuo
kerano nan mudo pun harus dapek ijin nan gaeknyo juo
jadi bialah kito samo-samo ba silahturahmi dengan rang
gaeknyo, Iyo lanjuikan lah.....sia lai.........?

--- Darul Makmur <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ass. Ww
>
> Ide nan rancak banako Ronal, langsuang silah
> dimuloi, nanti awak pasamoaan mamasarkan ka peserta
> nan saroman Ronalko. Muloi jo ketek, Insyaallah bisa
> jadi gadang nantinyo.
>
> Tks/Brgds
> Darul

Sign up for SBC Yahoo! Dial - First Month Free
http://sbc.yahoo.com