Assalamua'laikum ww..

 --- rarach <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> unsur

Ambo indak maliek Om revrisond bausaho untuak
mambangkikan sentimen kadaerahan, tetapi kaadaan apo
nan tajadi  terhadap pt SP otomatis urang minang
"bangkik emosinyo"....."kecuali" rarach :(...
Bukankah, Om revrisond tuh alah berefrensi jo uud
45?...

Baru "Konon" indak ado buktinyo doh....kalau orangnya
pintar dan sangat dibutuhkan oleh daerah tersebut
pasti tidak kena lay off....bagaimana kalau urangnyo
pamaleh hanyo banyak carito ..indak paduli urang
subarang atau lokal pasti indak masuak hitungan doh...

> alien.

Bukankan kita "urang Minangkabau" secara realita sudah
minoritas di Indonesia?....

wassalam..

ojie