Ass. Ww

Saya bukan memfonis, dan bukan emutuskan, tapi sebaiknya, kita berpostur .........
dikandang kambiang mambebek, dikandang ................. dek tiok kandang mampunyoi
tata karma sandiri ........ RN indak bisa disamokan jo mimbar bebas lainnyo, misanyo
proletar, minangnet dlsb. Disiko awak mampunyoi tatatertib (taratik) sandiri. Jadi
awak saharusnyo mamilah nama nan cocok jo urang disiko. Misanyo disuatu tempat
dilarang merokok, iyo jan merokok. Kalau di Spore dilakukan didando S$500. Kalau
diakapa tanker merokok, bisa kiamat satampat dunia.

Bak kecek dikampuang awak, kalau ado sumando dirumah, mako batehi kecek, kalau ka pai
karumah dunsanak injan langsuang masuak, antah lagi nude adiak awak jo lakinyo. Awak
harus hormati pematang sawah ............. antahlah kalau ditompaik lain, ambo raso
iko balaku global.

Tks/Brgds
Darul