Uni Rarach...!!!
Makonyo kebenaran mutlak yg vertikal itu indak bisa ditinjau manuruik hukum
negara, kebenaran mutlak indak berlaku di negara, berlakunyo di pribadi
masing2, manuruik islam kebenaran mutlak kalau indak sumbayang masuak
narako, bagi kristen indak diselamatkan yesus kalau indak ka gereja,
kebenaran mutlak islam indak berlaku di kristen, kebenaran yg lain kebenaran
relatif, makonyo suatu kesalahan besar urang mamasokan kebenaran mutlak
sacaro universal.
Jadi uni Rarach, kebenaran mutlak milik kelompok tertentu indak buliah
dipasokan ka kalompok lain. Sayangnyo kini urang salalu ma anggap kebenaran
mutlak milik kelompok inyo harus berlaku sacaro universal.
Bagi ambo uni rarach kebenaran mutlak kebenaran ambo pribadi secara
vertikal, salabiahnyo kebenaran relatif.

Jadi kalau si A bapak ambo, walaupun inyo Camaik, lurah, tukang ampok,
maliang tapi tatap itu kebenaran mutlak si A bapak ambo, karano itu ambo
yakini sacaro hubungan vertikal ka Tuhan, tapi kalau rok itu pakaian padusi
itu kebenaran relatif karano alah kebiasaan dari dulu. Kebenaran lain2 yg
harus ditinjau KUHP (kasih uang habis perkara) itu relatif semua.

Baitu juo kebenaran pengadilan ni rarach.

Is (33)
Baru punyo uni, salamoko alun pernah lai karano anak paliang gadang