alhamdulillah, tarimo kasi mak ateh panjalasannyo

salam

-----Original Message-----
From: Basri Hasan [mailto:egalite@;central.net.id]
Sent: Wednesday, November 06, 2002 3:28 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [RantauNet.Com] Kesempatan dalam kesempitan

Asalamu'alaikum wr. wb.

Soal sidakah dek ambo adolah soal nilai-nilai pribadi, indak ado nan bisa
digugek, kenyataan nagari nan bakatuhanan yang maha esa ini hampir tidak
punya yayasan sarupo ford foundation (bukan soal ukuran pitih) tapi prinsip
pijakannyo.
Dek karano masyarakat paralu "pembagian yang adil" dari ekonomi, maka
satu-satunyo jalan ialah pajak yang adil, indonesia atau minang punya
kesempatan untuak iko kalau mampu mandefinisikan pajak itu bagian dari
zakat.
Kenyataan 10% penerima pendapatan terbesar di us dan negeri non islam
lainnya kena pajak penghasilan diatas 60%, sedangkan dinegera yang banyak
islamnya (ina) hanya 35% dan malahan ada yang sangat rendah atau bebas
pajak. Mana yang lebih adil? Baa gak ati manjadikan pajak bagian dari zakat,
aa gymnastiar alun sampai kasitu.
Satiok negara maju salalu pandapatan negara itu 80% berasal dari pajak, kini
pajak indak marupokan pendapatan utama nagari ko nan diandalkan lng, minyak
bumi, mineral, nan lah jadi ladang spanyol sarato jo persekongkolan.
Baliak ka awal soal sidakah no comment.
Salam

SBN