->-----Original Message-----

->From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]]

->Sent: Monday, November 18, 2002 10:55 PM

->

->Sarupo nan taralah lah disampaikan.

->Mausua sakali lai.

->Jikok mareplai kok dikuduang the previous posting baa 'gakno.

->

->Maimaik memori dan maimaik ............... pulsa.

->Urang lain kaan lah manarimo juo the previous posting.

[dm] Bana mak Ban, kalau bisa dianggaplah wakatu nan dipakai manguduang nan indak paralu tu baramal di bulan puaso nan dapek dilanjuikkan sasudah puaso nanti. Kan mangurangi kewajiban urang mambaia pulsa adolah berupa sadakah. Baa tu Ustazah Rahima?

->

->Salamaik babuko

->

->Wass

->Bandaro

DISCLAIMER:
Privileged/Confidential information may be contained within this message. If you are not the intended recipient, you must not use, copy, retain, distribute, or disclose any of its content to others. Instead, please notify the sender immediately and then delete this e-mail entirely. We have checked this e-mail for any viruses and harmful components however; we cannot guarantee it to be secured or virus free. PT Perusahaan Pelayaran EQUINOX does not accept any responsibility for any damages or any consequences therefrom.

Kirim email ke