From: maxaciak minang [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Friday, December 20, 2002 1:20 AM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: RE: [RantauNet.Com] Sipadan Jo si Padang

  Assalamualaikum Wr.Wb.

Judul nan ambo ka mukokan disiko ndak lain dari kajadian nan diputuihkan dek hakim internasional taradok pulau Sipadan {g} yaitu Sipadan Jo si Padang.

Sebagai contoh dari Jambu Aie sampa ka Ampek Angkek alah banyak tanh rang kurai tajua, sahinggo satiok pulang ka kampuang banyak pulo nan mancari hotel sebagai nosatalgia tao kaciak. Dari Parak Karambia sampai Limau Manih, dari Puruih sampai ka Pauah alah pusako nan dijua aratinyo disinan alah payah mancari warih jo pusako. Lai parnah mambaco atau kaba Wartawan Senior Bapak Rosihan Anwar pulang ka kiktinggi tapaso lalok di Hotel Pusako sebagai paubek taragak kakampuang. Alun urang nan pulang kapadang kota dek suok kidak indak urang sakmpuang tapaso malu pulang kanagari.

Wassalam Wr.Wb.

Kirim email ke