Mualaikumsalam Wr.Wb,

Iyo ambo salah dan kurang pareso, alah takirim baru
takana, Maaf bana ka Uni Wis nan di Hotel Pusako,,yo
nan Ambo matsud Uda Dewis Natra( Da Is) kr panah pulo
danga dari yenni. kalo baitu sabana santiang Laju
Prima tu...sasuai bana jo namonyo,, mudah2 untuak
salamonyo,,kadang2 urang awakko,, dek baru palayanan
rancak dan mamuaskan,,tapi lah rami urang indak lai,,
Kapulang io ambo naik Bali air,,tapi dek sangat
taragaknyo jo kapuang,,sampai Di Padang lansuang
manuju kampuang,,indak takana Mamboking Tiket ka
Baliak ka JKT, mako co itu kajadianyo,,
Dikampuang hampia sabulan,,tapi hari paHujan dan
banyak di rumah sajo...alun puehlai rasonyo
mokasih Da Wis,

Wassalam

Yoel