Assalamu'alaikum wr. wb.

Wakatu ambo kuliah dahulu sakitar tahun 1985 ado dosen bahaso Inggirih kami nan banamo
Sjamsir Alam, kalau ndak salah baliau tingga di Tabiang.
Suatu hari baliau bacarito ka kami bahwa baliau mamaliharo banyak buruang di rumah dan
beliau bakato:" Sebenarnya saya tidak suka burung tapi yang suka burung saya adalah
istri saya."
Mohon maaf apokah Mak sati nan ado di palanta awak ko adolah, pak dosen ambo tu. Kalau
iyo salam hormaik dari ambo pak, tarimo kasih ateh sagalo pangajran bapak salamo ko.
Kalau bapak jalan jalan ka nagari singo ko singgahlah ka tampaik kami

Junaidi
Blk 241 Bukit Batok East Ave. 5 #09-273
Singapore 650241
Home : +65 65619001
HP   : +65 96691969

Indonesian Muslim Portal

Select your own custom email address for FREE! Get [EMAIL PROTECTED] w/No Ads, 6MB,
POP & more! http://www.everyone.net/selectmail?campaign=tag