Assalamu'alaikum,w,w,
        Bak kato papatah: kapalo samo babulu- pandapek ba lain-lain.
Kecek niniak mmk kito: iyokan nandek urang - lalukan nandek awak, apo iko
ndak politik namonyo ko sanak. Dan ambo raso  himbau an sanak : Jangan
berpolitik bung.itukan politik juo  . Hanyo sajo berpolitik nan maa..yang
jangan..? Politik praktiskah.politik adu domba,politik kambiang
hitam,politik bolah batuang,politik bagi ikan antaro puyu jo limbek......
atau berpolitik yang khusnul khotimah.   Maaf ambo ,kok salah siasek pulo
eh.
        Kapado pak Darul,dll atas infonya diucapkan tarimokasih
banyak,tamasuak ka Evi nan salah sabuik (pak GM), maaf.
mokasih.